Ring oss på +46 (0)31-13 17 04 | Mån-Fre: 9-17:00, Lör: 15-20:00, Sön: 10-15:00

menu icon Meny
submenu icon

Betalning Online

När du betalar online hos oss kan du känna dig trygg. Vårt system har högsta möjliga säkerhet, så att dina uppgifter är skyddade. Alla uppgifter skickas i krypterad form via en SSL-förbindelse så att de inte är synliga. Vi sparar aldrig dina kortuppgifter - vi kontrollerar endast att uppgifterna stämmer, och drar sedan beloppet. 

Uppdelad betalning

Vid bokningar nära inpå avresa, betalas hela hyresbeloppet vid bokning. Vid bokningar som görs längre i förväg, kan du välja mellan att betala allt direkt eller dela upp betalningen i två omgångar. 
 
När din bokning betalas i två omgångar, görs den första delbetalningen (25%) direkt vid bokning. Kortuppgifterna sparas då hos vår externa samarbetspartner, som är godkänd för att hantera sådana uppgifter. Slutbetalningen dras på det förfallodatum som gäller för bokningen. Bekräftelse på slutbetalningen skickas via den mail du uppgav vid bokning. Om du beställer extra service, tex. sänglinne eller barnsäng, innan slutbetalningen dragits, så höjs beloppet för slutbetalningen automatiskt med motsvarande belopp. 

Om du byter kort

Om du byter kort mellan den första och den andra betalningen, skall du informera oss om detta omgående. Om detta inte görs, så kan slutbetalningen inte genomföras och bokningen inte bekräftas. 

Öppna upp kort för betalning online

Om du har problem med att genomföra din betalning, kan det bero på att vissa banker ställer krav på att man ska öppna upp sitt bankkort innan köp över internet. En del banker har t.ex. krav på att man ska öppna upp kortet vid prenumerationer eller bokning av hyrbil och hotell. 
Har du fortsatta problem är du alltid välkommen att kontakta oss så hjälper vi dig med din bokning.

Godkända kort

Vi accepterar Visa samt Mastercard/Eurocard.